پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در بندرانزلی

بندر انزلی- فرمانده انتظامی انزلی از بازدید ۳۶۳ واحد صنفی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۶ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

به گزارش آژانس خبری ریحان، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک ماه گذشته در شهرستان بندرانزلی به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه به بازدید از ۳۶۳ واحد صنفی طی یک ماه گذشته در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: در این راستا به ۲۱۱ واحد صنفی تذکر کتبی ابلاغ و ۱۶ واحد متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان بندرانزلی مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: تمامی متصدیان اصناف باید تدابیر و هشدارهای لحاظ شده در بحث رعایت مقررات را جدی بگیرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد خلاف قانون، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:مهر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=13322

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: