وضعیت جوی شهر‌های پرتردد نوروزی طی روز‌های ۷ و ۸ فروردین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهر‌های پرتردد کشور طی روز‌های ۷ و ۸ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد و رگبار‌های پراکنده خواهد بود.

آژانس خبری ریحان :

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران (۷ فروردین) تا نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و برای روز (۸ فروردین) نیز نیمه‌ابری و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق، در بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز در این دو روز نیمه‌ابری تا ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گاهی رگبار باران و وضعیت جوی کرج نیز طی روز (۷ فروردین) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و باد و گرد و خاک و در روز (۸ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری و در صبح مه رقیق و به‌تدریج صاف خواهد بود.

آسمان گرگان نیز طی این دو روز نیمه‌ابری تا ابری و گاهی بارش پراکنده و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط مه‌آلود و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان ساری نیمه‌ابری تا ابری، با احتمال بارش پراکنده و وزش باد و آسمان شهر رشت طی روز (۷ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، وزش باد و بارش پراکنده و طی روز (۸ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعت‌ها رگباد و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز در دو روز (۷ و ۸ فروردین) آسمان ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد و رگبار و رعد و برق و به‌تدریج کاهش ابر را تجربه می‌کند و آسمان مشهد روز (۷ فروردین) قسمتی ابری به‌تدریج افزایش باد و افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و طی روز (۸ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با افزایش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز نیز در دو روز آینده ابری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد و مه رقیق و به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و آسمان شیراز نیز (۷ فروردین) ابری و در پاره‌ای نقاط بارش خفیف باران با احتمال رگبار و رعد و برق و افزایش باد و (۸ فروردین) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و آسمان بوشهر نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار محلی، در بعصی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال بارش‌های پراکنده و افزایش باد خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=11497

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: