مجروح شدن ۲ مأمور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب

رضوانشهر – سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مجروح شدن دو مأمور منابع طبیعی هنگام مأموریت در منطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: یکی از ۳ قاچاقچی ضارب دستگیر شد.

سرخوش کرم زاده در گفتگو با آژانس خبری ریحان با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاقچیان چوب، اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان چوب در اولویت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان قرار دارد.

وی از مجروح شدن ۲ مأمور منابع طبیعی رضوانشهر هنگام مأموریت در منطقه رودبار سرای این شهرستان خبر داد و افزود: این ۲ مأمور وظیفه شناس در حال مبارزه با ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، گفت: مأموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند، اما ۲ قاچاقچی دیگر با به کارگیری سلاح سرد (اره دستی و داس)، مأموران منابع طبیعی را مجروح کرده و از محل درگیری متواری شدند.

کرم زاده با بیان اینکه حال عمومی یکی از مأموران مساعد است، اضافه کرد: مأمور دیگر منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان برای درمان بیشتر به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضائی ادامه دارد، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرید.

منبع:مهر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=11437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: