دستگیری سارق کارت‌های عابر بانک سالمندان در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق کارت‌های عابر بانک افراد کم سواد و مسن در این شهرستان خبر داد.

آژانس خبری ریحان :

سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مسن مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک افراد مسن، بی سواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و تحت عنوان کمک برای برداشت وجه نقد و یا انتقال در فرصتی مناسب اقدام به سرقت عابر بانک و برداشت از حساب این افراد می‌کند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارق و محل تردد وی شناسایی و زمانی که قصد سرقت و فریب از شخص دیگری را داشت، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت و کلاهبرداری از افراد سالمند و تحویل متهم به مرجع قضائی جهت سیر مراجل قانونی، خاطر نشان کرد: لازم و ضروری است همشهریان خصوصا افراد کم سواد یا بی سواد ضمن مراقبت کامل به هشدارهای پلیس در این خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانک‌ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=19448

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: