تکلیف همگان جهاد تبیین است

لنگرود – مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سپاه گفت: امروزه جهاد تبیین از وظایف اصلی همگان به شمار می رود.

به گزارش آژانس خبری ریحان، سردار محمد جعفر اسدی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار محمد علی حق بین فاتح گیلانی نبل الزهرا در سالن ۲۲ بهمن لنگرود اظهار کرد: عزت و شرف خود را مدیون خون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.

وی به حضور باشکوه مردم گیلان در روز قدس اشاره کرد و گفت: شما مردم گیلان در روز قدس حماسه با شکوه ایجاد کردید.

سردار اسدی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است، گفت: امروز همه دشمنان اسلام احساس خطر جدی کرده‌اند وبا قدرتشان و با دروغ پردازی خود آمده‌اند که ریشه اصلی این انقلاب را بخشکانند.

وی با بیان اینکه ما شیعیان اهل بیت (ع) زمانی الگو نداشتیم و به ما الگو کمونیست ارائه می‌دادند، تصریح کرد: امروز همه انسان‌های عالم الگوی خود را قاسم سلیمانی قرار داده‌اند.

سردار اسدی اضافه کرد: ما برای همه عالم و هر انسان آزاده ای که غیرت انسانیت داشته باشد دنبال الگوهایی در ایران است، ادامه داد: امام راحل به همه عزت داد تا سرمان را در دنیا بالا بگیریم.

وی افزود: سردار حق بین سند افتخار ما است و می‌توانست بعد از اتمام مأموریت نظامی خود یک فرد موفق در شهر و استان خود باشد ولی همواره جهاد در راه خدا را انتخاب کرد و در این راه عزتمندانه مقابل دشمن ایستاد.

سردار اسدی تصریح کرد: سردار حق بین هم در جنگ تحمیلی و در نبرد با داعش با تمام توان خود وارد عمل شد و ایران در جنگ تحمیلی با فرماندهانی امثال سردار حق بین پیروز شد و در نبرد با داعش نیز این سردار حق بین بود که فاتح میدان علیه دشمن بود.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سپاه گفت: سایه جنگ را همین قهرمانان از سر مردم ما برداشتند و دشمن در تلاش است که مردم را مأیوس کند اما ما وظیفه داریم که بصیرت را زیاد کنیم.

منبع:مهر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=16121

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: