تلاش ۴۳ آتش نشان برای مهار حریق در پشت بام های به هم چسبیده

آتش نشانی رشت-آژانس خبری ریحان

به گزارش آژانس خبری ریحان؛ شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، از تلاش ۴۳ آتش نشان در پی آتش سوزی در حمیدیان رشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در پشت بام های به هم چسبیده در ساعت ۵:۱۵ صبح امروز ۴۰۱ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعا آتش نشانان به همراه ۱۵ خودروی اطفایی و آبرسان از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در شهرک حمیدیان، خیابان امام رضا(ع) اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت، با اشاره به شدت شعله های آتش که پشت بام چند باب خانه دوبلکس را در بر گرفته بود، عنوان کرد: با توجه به احتمال گسترش بیش از پیش حریق سریعا نسبت به مهار آن از چهار طرف اقدام شد.

مومنی با اشاره به معضل کوچه های تنگ و باریک، ادامه داد: یکی از دغدغه های تیم عملیاتی جهت رساندن تجهیزات به محل حادثه کوچه های تنگ و باریک در کنار پارک خودروهای شخصی بود.

وی از مصدومیت یکی از آتش نشانان در محل حادثه خبر داد و گفت: با توجه به مصدومیت از ناحیه دست و پا نسبت به انتقال وی به بیمارستان اقدام شد.

رئیس آتش نشانی رشت علت حادثه مذکور را در دست بررسی دانست و خاطرنشان کرد: در این حادثه پشت بام سه خانه دوبلکس دچار آسیب و سوختگی شد لذا تیم عملیاتی پس از لکه گیری کامل محل آتش سوزی و جمع آوری تجهیزات در ساعت ۷:۵۰ به ایستگاه های مربوطه بازگشتند.

خبرنگار: بهناز متقی ایمن آبادی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=1588

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: