انتخاب ۲ فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری

آژانس خبری ریحان:

مژده قربانعلی‌زاده از املش و زینب فتحی‌زاده از سنگر به عنوان معلمان نمونه کشوری از استان گیلان انتخاب شدند.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: از ۷ معلم نمونه استانی که برای انتخاب معلم نمونه کشور به وزارتخانه معرفی شدند، مژده قربانعلی‌زاده از املش و زینب فتحی‌زاده از سنگر به عنوان معلم نمونه کشوری از انتخاب شدند. 
از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی آموزشی، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد. 
در این مرحله پس از داوری در سطح مناطق که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر برای گزینش نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند.
مژده قربانعلی‌زاده دبیر علوم اجتماعی از شهرستان املش و زینب فتحی‌زاده آموزگار مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی منطقه سنگر شهرستان رشت امسال به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

چاپ مقاله در روزنامه‌ها، تولید بیش از ۲۰ محتوای آموزشی، کسب عناوین متعدد در مسابقات و جشنواره‌های آموزشی و فرهنگی، تدریس ضمن خدمت در کارگاه‌های آموزشی و سوابق داوری جشنواره‌های جابربن حیان و جلوه‌های معلمی بخش‌هایی از سوابق معلمان نمونه کشوری است. باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=18061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: