مصرف بیش از میانگین گیلان در آب شرب

مصرف بیش از میانگین گیلان در آب شرب

مصرف آب-آژانس خبری ریحان

به گزارش آژانس خبری ریحان،مازیار علیپور در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه رشت اظهار داشت: به دلیل خشکسالی و سوء مصرف کشور و گیلان با محدودیت جدی در بحث منابع آب شیرین مواجه است و بسیاری از کارشناسان جنگ آینده را نبرد بر سر منابع آب میدانند.

وی ضمن تاکید بر اصلاح رفتار مصرف اظهار کرد:صرفه جویی مصرف نکردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.

نگاه مدرک گرایی باید به مهارت گرایی تغییر یابد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: نگاه مدرک گرایی در جامعه باید به مهارت گرایی تغییر یابد. با توجه به آمار بالای بیکاری آموزش های مهارتی این اداره کل امیدآفرینی می کنند.

کاظم پورنصیری افزود: ۳۱ تیر تا ۶ مرداد هفته ملی مهارت نام گرفته و در یک سال گذشته ۴۹ هزار نفر در یک هزار و ۶۰۰ کارگاه آموزشی به مهارت آموزی پرداخته اند.

تاکید بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی 

مدیرکل بهزیستی گیلان نیز بعنوان سخنران دوم پیش از خطبه های نماز جمعه به تمرکز بر پیشگیری آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: موضوعات اورژانس اجتماعی از دغدغه های استان است که شامل نسائلی همچون کودک آزاری، همسر آزاری و دختران آزاردیده می شود.

سیدمهدی خدمت‌بین دانا در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کاشت حلزون برای کودکان زیر سه سال یکی از دغدغه های استان هاست که این موضوع با راه اندازی یک مرکز در گیلان مرتفع شده که اقدام بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه سه هزار متقاضی مسکن ملی داریم گفت: ۷۳ واحد مسکونی را افتتاح کردیم امیدواریم این رقم تا پایان سال به ۵۰۰ واحد مسکونی ارتقا یابد.

منبع

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=6953

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: