رشد ۴.۵ درصدی حمل کالاهای اساسی در بندرانزلی

رشد ۴.۵ درصدی حمل کالاهای اساسی در بندرانزلی

گمرک - کشتی - بندرانزلی- آژانس خبری ریحان

به گزارش آژانس خبری ریحان؛  فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از جابجایی بیش از ۸۶۴ هزار تن انواع کالاهای اساسی از بندر انزلی طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۳۱ هزار و ۷۲ تن کالای ترانزیتی از مرزهای استان وارد و ۱۵۶ هزار و ۳۶۱ تن کالا از استان خارج شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بر این اساس، به ترتیب در ترانزیت ورودی استان شاهد ۸۷ درصد افزایش و در ترانزیت خروجی از استان هم شاهد افزایش ۲۸۷ درصدی بودیم.

وی یادآور شد: این میزان کالای اساسی توسط ۳۶ هزار و ۸۴۵ سفر کامیون جابه‌جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن (۱۳۹۹) شاهد رشد ۵ درصدی سفر ناوگان حمل کالاهای اساسی بودیم.

مرادی گفت: کالاهای اساسی حمل شده شامل ۲۹۴ هزار و ۴۵۷ تن گندم، ۱۹۷ هزار و ۳۷۹ تن جو، ۱۹۶ هزار و ۳۷۲ تن ذرت و ۱۷۵ هزار و ۹۴۰ تن انواع دانه‌های روغنی بود که از بندر انزلی به مقاصد داخل و خارج استان حمل شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان،  در حال حاضر ۱۵۹شرکت حمل و نقل کالا، ۸۶۵۹ رانندگان حمل و نقل کالا و ۵۸۶۹ ناوگان حمل و نقل کالا در این استان مشغول فعالیت هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=46

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: