دسترسی همه گردشگران به موزه رشت امکان پذیر نیست

دسترسی همه گردشگران به موزه رشت امکان پذیر نیست

رشت- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر اینکه دسترسی همه گردشگران به موزه رشت امکان پذیر نیست، گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز موزه رشت ساماندهی می‌شود.

به گزارش آژانس خبری ریحان، مرتضی رضایی صوفی ظهر پنج شنبه در مراسم رونمایی از دو جام رشی و تول در موزه رشت، اظهار کرد: با توجه به قدمت فرهنگی و تاریخی گیلان، داشتن موزه در خور شأن مردم مور مطالبه است.

وی با اشاره به قرارگیری موزه رشت در مرکز و محیط پرتردد شهر افزود: دسترسی همه گردشگران به موزه رشت امکان پذیر نیست و این مکان باید در فضای بهتری و دور از محیط ترافیکی تعریف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر ساماندهی موزه رشت بیان کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز موزه رشت ساماندهی می‌شود.

رضایی صوفی با اشاره به اقدامات اثربخش در حوزه اکتشافات در گیلان، اضافه کرد: با توجه به اکتشافات خوب در حوزه میراث فرهنگی می‌طلبد موزه‌ای دارای ظرفیت‌های بهتر در استان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه موزه در توسعه فرهنگی افزود: آشنایی مردم با فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن خوش از طریق موزه‌ها اتفاق می‌افتد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع:مهر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=21044

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: