تداوم واکنش ها به فایل صوتی یک مقام مسئول

بیانیه فرزندان شاهد درخصوص توهین به شهدا

تداوم واکنش ها به فایل صوتی یک مقام مسئول

در پی انتشار فایل صوتی حاوی توهین به فرزندان شهدا و جامعه ایثارگری کشور و مقام شامخ شهدا؛ تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان بیانیه ای در این زمینه صادر کرده است.
بیانیه -آژانس خبری ریحان

《بسم رب الشهداء و الصدیقین》

یاد باد زمانی را که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود بیان داشت :

دوست دارم جنازه ام را فرزندان شهداء بر دوش گیرند ، شاید به برکت اصابت دستان پاک آنها بر جسدم ، خداوند مرا مورد عنایت قرار دهد.

در حالی زمزمه طعنه ها و بی حرمتی ها به خانواده شهداء و فرزندان شهید به گوش می رسد که یادگاران شهید امروز باروَر و برومند شده و بیش از هر روز دیگر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای وظیفه می نمایند ، با این حال اما ، آیا صحیح است که برخی مدیران فرهنگی استان این قشر را که همواره مورد توجه و تفقد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (س) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله عالی بوده اند ، به طعنه با بیان خود آزرده خاطر نمایند ؟

و اگر احترام به خانواده شهداء بر دیگران مستحب دانسته شده ، اما بر ایشان واجب فرض شده است ، چرا که سیاست های کلی فرهنگ ایثار و شهادت ابلاغی مقام معظم رهبری و دیگر مولفه های دینی و فرهنگی چنین تکلیفی را بر دوش آنها گذارده اند.

حال که با انتشار فایل صوتی منتسب به یکی از مدیران کل فرهنگی استان گیلان ، چنین جسارتی رخ نمود و سبقه فعالیت وی در چند صباح انتصاب ، خود گویای سیاست حذفی این قشر از بدنه مدیریتی دستگاه متبوع بوده است ، به مصداق آفتاب آمد دلیل آفتاب مشخص گردید که منویات و روحیات این مدیر برخلاف میثاق معهود دولت سیزدهم معطوف به طعنه و کنایه به فرزندان شهید کاربست یافته و از سوی دیگر لزوم ورود دستگاه های متولی امر از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به این امر مهم و بررسی زوایای آن خود از خواست های به حق فرزندان شهید در این موضوع می باشد.

تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان ضمن محکوم کردن هرگونه هتک حرمت به خانواده های معزز شهداء علی الخصوص فرزندان شهید ، انتظار دارد تا با برخورد بجا و شایسته دستگاههای متولی با افراد متخلف ، دولت خود مکلف تر از سایر اشخاص در مقوله تکریم حرمت ایثارگران از جمله فرزندان شهید گام بردارد.

فالله خیرا حافظا

تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان

منبع:شهید نیوز

آژانس خبری ریحان هیچ مسئولیتی در قبال این بیانیه نداشته و بازنشر آن صرفا برای اطلاع رسانی مخاطبین محترم اعم از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران میباشد.

در ضمن فرصت پاسخگویی به این بیانیه برای مدیرکل منتسب به فایل صوتی وجود خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=13845

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: