استقبال چشم‌گیر مسافران از منطقه آزاد انزلی

استقبال چشم‌گیر مسافران از منطقه آزاد انزلی

سازمان منطقه آزاد انزلی در تعطیلات هفته دوم شهریورماه 1403، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر 1 میلیون و 480 هزار گردشگر بود.

به گزارش آژانس خبری ریحان به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

براین اساس فاز تجارت و گردشگری منطقه که محل تمرکز امکانات و تجهیزات و رویدادهای مناسبتی است، طی این مدت ۹۳۲ هزار و ۵۶۳ مسافر را میزبانی کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

از سوی دیگر در کل محدوده منطقه آزاد انزلی که شامل چندین بوستان و پارک ساحلی می باشد، ظرف یک هفته بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر حضور پیدا کرده و خانواده ها برای گذران تعطیلات نخستین منطقه آزاد شمال کشور را انتخاب نمودند.

بنابراین گزارش وجود زیرساخت های تفریحی-ورزشی دریایی،ساحلی؛بزرگترین طرح ساحلی شمال کشور با تجهیزات کامل جهت گذران سفری خوش برای خانواده ها؛ امکانات ایجاد شده توسط بخش خصوصی همچون بزرگترین مجموعه آکواریوم کشور، مجتمع های تجاری-اداری عرضه و فروش کالاهای تولیدکنندگان منطقه و صنایع دستی بهمراه اجرای برنامه های فرهنگی-هنری-مذهبی توسط این سازمان، در یک محدوده چند ده هکتاری از مهمترین جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=23795

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: