اجرای مرحله آخر تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح حمیدیان رشت

اجرای مرحله آخر تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح حمیدیان رشت

با نصب آخرین مرحله از تیرگذاری پل، تقاطع غیرهمسطح شهید حق بین"حمیدیان رشت" در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آژانس خبری ریحان؛ به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت؛ بامداد امروز سه شنبه ۲۷ شهریور با نصب آخرین مرحله از تیرگذاری پل،تقاطع غیرهمسطح شهید حق بین”حمیدیان رشت” در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

تقاطع غیرهمسطح شهید حمیدیان رشت یکی از ۵ تقاطع عمرانی طرح میثاق بوده که در کنار پروژه های دیگر شهری در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفت.

این تقاطع با هدف برطرف شدن گره های ترافیکی در محل مورد نظر و تسهیل در تردد از آذر ماه سال گذشته با تعداد ۱۱ دهانه به طول حدودا ۴۸۰ متر و عرض نهایی حدود ۸/۸ متر آغاز و اکنون با نصب آخرین تیرهای آن در آستانه بهره برداری قرار دارد.

همچنین در کنار بهره برداری از پنج تقاطع غیرهمسطح در شهر،در گام های بعدی پروژه های دیگری هم در همین راستا در دستور کار قرار دارد که امید است طبق وعده مجموعه مدیریت شهری رشت و زودتر از زمان تعیین شده به مرحله اجرا برسد.

پروژه هایی همچون بازگشایی خیابان سعدی به سرگل؛محور ژ۵ “شهید سلیمانی”که اکنون قطعه اول آن در مرحله آسفالت می باشد و رینگ ۹۰ متری دور شهر که بدون شک بهره برداری از آن می‌تواند نقش زیادی در کاهش ترافیک سطح شهر داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://reihaan.ir/?p=23887

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: