Warning: file_get_contents(/home3/reihaan1/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/twp.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/reihaan1/public_html/wp-includes/functions.php on line 6633
برگزاری نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در گیلان - آژانس خبری ریحان
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 8:19
کد خبر : 8274

برگزاری نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در گیلان

برگزاری نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در گیلان

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۸:۰۸:۱۷ | | کد خبر: ۱۳۶۲۳۰۴ ارسال به دیگران | پرینت با حضور مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت؛اولین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار هفته آینده در گیلان برگزار می گردد. به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری انجمن فرانچایز ایران از برگزاری همایش

با حضور مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت؛اولین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار هفته آینده در گیلان برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری انجمن فرانچایز ایران از برگزاری همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار برای اولین بار در گیلان خبر داد.

روهام قلیچی افزود: این همایش با حضور فعالان شاخص حوزه اصناف، صنایع و بخش خدمات و گردشگری استان برگزار می گردد.

رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان همچنین گفت: در این رویداد مهم، دکتر اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، مهندس ملایی مدیرعامل انجمن فرانچایز ایران و دکتر کرباسچی رییس هیات مدیره انجمن فرانچایز کشور به همراه دکتر طهرانی از مدرسان و اساتید برجسته حوزه کسب و کار و موسس مرکز مذاکره ایران به ارائه مطالب علمی، آموزشی کاربردی و مشاوره به صاحبان کسب و کار در این زمینه خواهند پرداخت.

وی در ادامه گفت: این برنامه در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال‌جاری در رشت برگزار می گردد.

قلیچی تصریح کرد: کمک به توسعه کسب و کار در استان گیلان، افزایش فروش، همچنین افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP ) استان گیلان، از مهمترین اهداف این همایش می باشد.

وی گفت: دخیل کردن فناوری در بحث فرانچایز و انتقال تجربه افرادی که در این زمینه موفق گردیده و یا شکست خورده اند از دیگر اهداف برگزاری این همایش خواهد بود.

لازم بذکر است، فرانچایز مدلی برای توسعه کسب و کار است، هنگامی که یک فرد یا مجموعه بخواهد سهم خود را در بازار فروش افزایش دهد یا دامنه جغرافیایی خود را با هزینه کم افزایش دهد، می توانند برای محصول و نام برند خود فرانچایز ایجاد نماید.

انتهای پیام/

 

منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.