×
×

بار احیا و تقویت هویت دینی بر دوش معلمین است

  • کد نوشته: 18947
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • رشت – امام جمعه رشت با بیان اینکه بار احیا و تقویت هویت دینی بر دوش معلمین و فرهنگیان است، گفت: معلمین توانستند احیاگر هویت دینی، منطقه‌ای، بومی و ایرانی در بین دانش آموزان باشند. به گزارش آژانس خبری ریحان، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم در مرکز آموزشی و […]

    بار احیا و تقویت هویت دینی بر دوش معلمین است
  • رشت – امام جمعه رشت با بیان اینکه بار احیا و تقویت هویت دینی بر دوش معلمین و فرهنگیان است، گفت: معلمین توانستند احیاگر هویت دینی، منطقه‌ای، بومی و ایرانی در بین دانش آموزان باشند.

    به گزارش آژانس خبری ریحان، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم در مرکز آموزشی و رفاهی دهکده ساحلی بندرانزلی، اظهار کرد: معلمین به تعبیر مقام معظم رهبری، مجاهدان صبور، سخت کوش و متعهد در شهر و روستا هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

    وی با بیان اینکه معلمین آینده ساز هستند، افزود: کلاس درس یکی از مهم‌ترین فضاهای نقش آفرین در افق آیندهِ انسان اندیشه‌ورز است که توسط معلمین اداره و هدایت می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خانه و مدرسه مورد توجه اندیشه ورزان قرار گیرد، گفت: تقویت زیرساخت‌های ایمانی و تقوایی در جامعه ابتدا در محیط خانوادگی و آموزشی معنا پیدا می‌کند.

    فلاحتی با اشاره به اینکه خانه و مدرسه از دانشگاه هم جایگاه برتری دارد، اضافه کرد: این برتری به دلیل تربیت نسل نوجوان و جوان در این ۲ عرصه است، مدرسه مربی دین و دانش و خانه زادگاه تربیت و پرورش است.

    وی با بیان اینکه معلمان نقش فزاینده ای در ارتقای جایگاه ایمانی، باورمندی و اعتقادی در جامعه دارند، افزود: مؤلفه‌های دین، عقیده و خانواده با تلاش معلمین در جمهوری اسلامی نهادینه شده است.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه بار احیا و تقویت هویت دینی بر دوش معلمین و فرهنگیان است، گفت: معلمین توانستند احیاگر هویت دینی، منطقه‌ای و بومی و ایرانی در بین دانش آموزان باشند.

    منبع:مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.