مهدی فخربین سبحانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تلاش مضاعف پرسنل شرکت پست استان در ایام شیوع کرونا افزود: ایثارگری و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی این کارکنان موجب شده، بخش زیادی از مشکل ارسال و تحویل خریدهای غیرحضوری مردم در سراسر کشور حل شود.
وی با بیان اینکه شرکت ملی پست سازمانی دولتی دستگاه خدمات رسان محسوب می شود، تصریح کرد : رعایت اصل مهم امانتداری در شرکت پست باعث جلب اطمینان مردم به این دستگاه خدمات رسان و افزایش مبادلات پستی در ایام شیوع کرونا شده است.

فخربین سبحانی یادآور شد: از زمان شیوع کرونا نیاز مردم در حوزه پستی متفاوت شده و شماری از شهروندان حتی مایحتاج روزانه خود را از طریق خریدهای اینترنتی تامین می کنند.
وی حذف سفرهای مکرر غیرضروری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش مواجهه حضوری در زمان شیوع کرونا را از جمله مزیت های پست عنوان و بیان کرد: در دوران شیوع کرونا  خدمات پستی و نقش آنها در تسهیل انجام امور، رضایتمندی مردم را افزایش داده و منجر به تسریع در تحقق اهداف حقوق شهروندی در نظام اداری شده است.

وی اضافه کرد: با الکترونیکی کردن اکثر خدمات پستی توانسته ایم در کاهش اینگونه ترددها اثر بخش باشیم.
مدیرکل پست گیلان گفت: پرسنل پست استان در سه شیفت و بصورت شبانه روزی با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی از قبیل  ضدعفونی مرسولات پستی، تجهیزات و ماشین های حمل مرسولات و سطح ادارات پست در استان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش بسزایی در کاهش شیوع کرونا و خدمات رسانی به مردم در استان داشته است.

منبع:ایرنا

منتظرتان هستیم